Jeżeli szukasz mieszkania, domu czy lokalu pod swoją działalność zapraszamy do skorzystania z naszej pomocy. Na pierwszym spotkaniu dokładnie omawiamy oczekiwania, plany i możliwości finansowe oraz wspólnie ustalamy konkretny cel naszych poszukiwań. Ta wiedza będzie dla nas istotna przy wyszukiwaniu ofert, lecz również na wstępie pozwoli nam zaprezentować nieruchomości dostępne w naszej bazie. Po dopełnieniu wszystkich formalności rozpoczynamy poszukiwania, a o ich efektach na bieżąco informujemy naszego klienta. Znając jego preferencje możemy samodzielnie ocenić czy dana nieruchomość spełni jego oczekiwania.
Gdy klient zdecyduje, że oferta jest interesująca – agent umówi spotkanie. Obecność agenta przy prezentacji jest bardzo ważna, ponieważ może on na bieżąco wspierać klienta- pomóc w negocjacjach, dostrzec detale, na które warto zwrócić uwagę oraz dopytać o szczegóły dotyczące stanu prawnego.
Gdy klient zdecyduje, że prezentowana oferta jest tą, której szukał, pomagamy w dopełnieniu formalności, monitorujemy czy wszystko się zgadza oraz pilnujemy terminów. Towarzyszymy naszemu klientowi podczas aktu notarialnego, dzięki czemu możemy rozwiać wszelkie jego wątpliwości a tym samym zapewnić mu wsparcie i bezpieczeństwo.
Nasza praca nie kończy się na tym etapie. Podczas przekazania nieruchomości pilnujemy, aby wszystkie ustalenia umowy sprzedaży zostały dochowane, jak również pomagamy w podpisaniu umów z dostawcami mediów.