Jeżeli sprzedajesz nieruchomość, a obawiasz się czy będziesz w stanie samodzielnie przejść przez cały proces finalizacji transakcji – proponujemy obsługę transakcji przez nasze biuro. Jest to usługa skierowana do osób, którym zależy na tym, żeby sprzedaż mieszkania bądź domu przebiegła bezproblemowo i sprawnie, a co najważniejsze – bezpiecznie.
Nasza praca rozpoczyna się od momentu, gdy klient kupujący odpowie na Twoje ogłoszenie i zdecyduje się kupić nieruchomość. To my zajmujemy się sprawdzeniem stanu prawnego, a co za tym idzie przygotowaniem dokumentacji. Jeśli to konieczne - przygotujemy umowę przedwstępną zgodnie z ustaleniami obu stron. Podpowiemy najlepsze i najbezpieczniejsze rozwiązania zawarcia umowy w przypadku kredytowania zakupu przez nabywcę. Asystujemy naszemu klientowi podczas aktu notarialnego i zwracamy uwagę na to, żeby wszystkie wcześniejsze ustalenia były spełnione. Po podpisaniu aktu notarialnego sporządzamy protokół zdawczo-odbiorczy oraz pomagamy w przepisaniu umów z dostawcami.
Korzystając z naszego doświadczenia możesz mieć pewność, że transakcja przebiegnie bezpiecznie, a wszystkie formalności zostaną dopełnione. Dodatkowo cała transakcja objęta będzie ubezpieczeniem OC naszego biura. Koszt usługi to 5000 zł netto.