Znajdź pośrednika w Internecie

Po czym poznać nowoczesną, rozwijającą się i dostosowującą do zmieniającego się rynku firmę? Wystarczy spojrzeć na jej stronę internetową – o ile takową posiada. Internet jest dziś największym i najbardziej opiniotwórczym medium, toteż każda szanująca się firma powinna zajmować w nim swoje miejsce. Ze strony internetowej potencjalni klienci mogą, poza samym tekstem, bardzo wiele wyczytać.

Źródło informacji

Skupiając się jednak na treści witryna taka jest przede wszystkim wielkim źródłem informacji o samej firmie, jej założycielach i pracownikach, ofercie, zasadach i standardach pracy oraz cenach. Znacznie przyspiesza to wybór przedsiębiorcy, z którym chce się nawiązać współpracę. Wchodząc na stronę wiemy bowiem co i za ile ma do zaoferowania, możemy więc od razu zdecydować, czy są to dla nas warunki atrakcyjne, a jeśli nie – szukać dalej.

Nowoczesna firma

Jednak poza tym ze strony możemy dowiedzieć się o wiele więcej. Sam wygląd strony mówi wiele o firmie – jeśli jest to witryna nowoczesna, stworzona w oparciu o aktualne trendy, z pewnością mamy do czynienia z kimś, komu nie są obce nowe technologie i panujące w nich mody.

Stawiamy na rozwój

A to oznacza, że osoba taka stale dba o swój rozwój zawodowy, wie jak wykorzystać potencjał nowych mediów i nauczyła się z nich skorzystać. Przedsiębiorca taki rozumie dynamikę z jaką zmienia się rynek nieruchomości i sami klienci.

Naprzeciw klientom

Jest to jednocześnie odpowiedź na zwiększające się wymagania klientów, ale także stworzenie im przejrzystej bazy informacji, dzięki czemu oszczędzają czas, który musieliby poświęcić by dowiedzieć się tego w inny sposób, np. dzwoniąc do kilku biur nieruchomości i porównując ich ofertę.

Przejrzystość i komunikacja

Zasady współpracy są jasne od samego początku, a kontakt między pośrednikiem a klientem szybki, płynny i całodobowy. Na stronie znaleźć można również użyteczne dane takie jak adres, numer rachunku bankowego, mapę ze wskazaną lokalizacją biura czy formularz do bezpośredniego kontaktu, ale także numery z właściwych rejestrów przedsiębiorców, numery NIP, REGON i informację o posiadanych uprawnieniach i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej.

Weryfikacja

Posiadając takie dane klienci biura nieruchomości mogą bardzo łatwo sprawdzić czy jest to solidny kontrahent, szukając na jego temat śladów, a gdzieżby indziej, w Internecie. W rejestrze przedsiębiorców można potwierdzić, czy taki podmiot rzeczywiście istnieje, a szukając opinii użytkowników dowiedzieć się, czy firma jest rzeczywiście tak solidna, jak przedstawia siebie na stronie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *