Przejdź do treści
Strona główna » Praca pośrednika w dobie COVID- 19

Praca pośrednika w dobie COVID- 19

W ostatnich tygodniach nasze działania skupione są na zagrożeniach, oraz walce z COVID -19. Epidemia, z jaką przyszło nam się zmierzyć wymusza na nas zmiany na wielu płaszczyznach życia, również tej  zawodowej.

Coraz więcej przedsiębiorców, jeśli istnieje taka możliwość decyduje się na pracę zdalną z myślą o bezpieczeństwie swych pracowników. Jednak co w przypadku agentów nieruchomości?  Jak wygląda ich praca w dobie COVID-19, kiedy kontakt z klientem powinien zostać ograniczony do minimum ?

Pośrednicy nieruchomości umawiając się z klientem z rozwagą podchodzą do zaistniałej sytuacji. Często proszą, aby na spotkaniu, poza nim samym, pojawiła się tylko jedna osoba. To z pewnością pozwala zachować środki ostrożności i zminimalizuje niebezpieczeństwo. Wszelkie działania zmierzają do utrzymywania kontaktu przede wszystkim poprzez dostępne narzędzia internetowe.  Świetnie sprawdzą się rozmowy video z obecnym, a także nowym klientem.  To daje możliwość  utrzymania lub budowania zupełnie nowych relacji, które jak wiemy są kluczowym elementem w branży nieruchomości. To od nich zależy, jak potoczą się losy wielu agencji.  Różnego rodzaju nagrania,spacery wirtualne, relacje na żywo to tylko niektóre z pomysłów, które pozwolą agentowi przeprowadzić bezpieczną prezentację nieruchomości, którą klient może obejrzeć we własnym domu, bez wychodzenia. Agenci zaopatrują się również w możliwość korzystania z programów elektronicznych podpisów, a także platform, które pozwalają dostarczyć dokumenty do wielu ważnych instytucji. Pomimo wielu możliwości dostępnych w dobie internetu pośrednicy mają  więcej wolnego czasu. Wykorzystują go na  różnego rodzaju szkolenia w trybie on – line,  które wyposażą agentów nie tylko w nową wiedzę, ale pomogą także przetrwać ten trudny czas. Bardzo ważne jest, aby poinformować za pomocą strony internetowej lub fanpage  o nowych standardach pracy, które zostały wprowadzone do biura. Dzięki temu klienci poczują się bezpieczniej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *