Interaktywny pośrednik – dlaczego warto korzystać z mediów społecznościowych w kontakcie z biurem nieruchomości?

Internetu stał się na tyle powszechnym medium, że ma do niego dostęp niemal każdy. Używamy go w domu, w szkole, w pracy, a sygnał WiFi można złapać nawet w parku. Uruchamiany na komputerach, tabletach, telefonach, w każdym miejscu i o każdej porze jest w zasięgu ręki. Nic więc dziwnego, że stał się narzędziem, z którego korzysta coraz więcej firm jako jednej z form komunikacji. Warto to wykorzystać i posługiwać się mediami społecznościowymi w kontakcie z biurem nieruchomości, ponieważ niesie to ze sobą szereg zalet. Poniżej najważniejsze z nich.
1. Nowoczesność.
Fakt, że biuro posiada konta na portalach społecznościowych świadczy o tym, że firma idzie z duchem czasu i reaguje na pojawiające się na rynku innowacje. Korzystanie przez biuro z takich narzędzi pozwala również domniemywać, że tworzą je osoby stawiające na rozwój, dostosowujące swój styl pracy do zmieniających się okoliczności oraz do potrzeb klientów, stawiając na wysokie standardy obsługi.
2. Lepsza komunikacja.
Mail, telefon czy poczta cały czas mają się dobrze, jednak to w serwisach społecznościowych upatruje się przyszłości komunikacji. Pozwalają one na łatwy kontakt, otrzymanie szybkiej odpowiedzi, bieżące aktualizowanie informacji oraz dostęp do pośrednika w każdym miejscu i o każdej niemal porze. Nie trzeba przy tym tracić energii na telefony czy spotkania, szczegóły można ustalać stojąc w kolejce po zakupy, czy wracając autobusem z pracy. Jest to nieoceniona oszczędność czasu, czyli tego, czego w dzisiejszym trybie życia tak bardzo brakuje.
3. Przejrzystość.
Mając dostęp do kont takiego biura możemy na bieżąco śledzić zmieniającą się ofertę, uzupełnianą regularnie o opisy i zdjęcia. Dzięki temu potencjalny nabywca czy przyszły najemca nie tracą czasu na zastanawianie się nad wyborem nieruchomości, której oferta jest już nieaktualna, albo odwrotnie – jako pierwsi dowiedzą się, gdy pojawi się opis jakiegoś ciekawego mieszkania. Nie przeoczą dzięki temu najlepszych okazji.
4. Opinie innych klientów.
Oczywiste jest, że każda firma przedstawia się w jak najlepszym świetle, jednak najlepszym miernikiem jej niezawodności i jakości są opinie osób, które już z jej usług skorzystały. Nie ma lepszego źródła do szukania takich informacji jak właśnie media społecznościowe, gdzie możliwa jest nawet rozmowa z pozostałymi użytkownikami. A ludzie chętnie dzielą się swoimi opiniami – zarówno pozytywnymi jak i negatywnymi.
5. Informacje o firmie.
Mając wgląd w konta na portalach społecznościowym możemy w łatwy sposób zebrać szereg informacji o biurze nieruchomości, zanim zdecydujemy się na współpracę. Czy jest to firma solidna, czy ma aktualną i stale uzupełnianą ofertę, czy pośrednicy są zaangażowani w pomoc kupującym, czy oferują dodatkowe usługi, które przyspieszą bądź ułatwią transakcję? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy tam bez problemu, a pozwolą one uniknąć w przyszłości ewentualnych problemów, gdybyśmy mieli związać się umową z niesolidnym pośrednikiem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *